DBGifAf

DBGifAf - Forum o Spritach

Forum DBGifAf Strona Gwna -> Sprity Postaci -> Wszystkie Depeche Mode
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat 
Wszystkie Depeche Mode
PostWysany: ro 8:33, 09 Kwi 2014
Juukla
Super Saiyan 4
Super Saiyan 4

 
Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 770
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland





Co Wy na to??
[link widoczny dla zalogowanych]
Mysle, ze na takim etapie jest potrzebne wiele szczescia albo/i znajomosci, niestety.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaczęło sie to ok 1,5 miesią temu, drętwienie, mrowienie, coś jakby lekko znieczulone i takie dziwne uczucie ogółnego osłabienia funkcji tych dwóch palców.
[link widoczny dla zalogowanych]
hmmm ciekawe, bo za rok nie bede miała arytmi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To dramat co zrobiła mi Idiotka na głowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli chodzi o orbitreki firmy kettler, które można kupić w makro to znalazłam na innym forum taką wypowiedz: [link widoczny dla zalogowanych] Po zabiegu napisze jak bylo.
dawkowanie 2 tbl na raz do 7 dni. Hhaha. Dziekuje za zaproszenie Jeżeli chodzi o ból- to minimalny- przynajmniej u mnie. Nie mam czasu dla rodziny, przyjaciol.ahh....jestem poprostu rozzalona, mialam nadzieje ze znalazlam cos fajnego a tym czasem sie strasznie zawiodlam.. [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz uwielbiam zakupy! mam straszny problem z kupnem butow - moje stopy nie dosc ze sa male (34/35), to jeszcze waskie. Nie znaczy to, że aktorzy tam grający są przyj**ani. Nosiłam je tydzień. do Lusieczki: Marze o powiekszeniu ust lecz niestety przy moich zartobkach długo mnie nie bedzie stac .... mąka i gorąca woda
[link widoczny dla zalogowanych]
No wlasnie, jesli ma zlamana noge, to zrob oklady z waty ciepla woda na jej paznokcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oprócz normalnych ćwiczeń dodałam też skakankę i taniec brzucha może zmień brzuszki na trochę inne, ja robię takie na górne i dolne mięśnie brzucha, włączając przy wykonywaniu ręce i nogi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W sierpniu planujemy wyjazd nad jezioro Białe na tydzień i jeszcze w drugim tygodniu będę chciała cos wykombinować, tyle mojego, cały rok się pracuje, to urlop się należy

dzieki za info a ktore sa najtansze tak by lekarz biorac 600 zl jeszcze na tym zarobil?
[link widoczny dla zalogowanych]
ja na to, że On i pytanie:
Tolerujesz go w takim razie rewelacyjnie , tylko pozazdrościć !
O, zobacz, Ty piszesz czasami opycham sie tylko po to, zeby zwrócić - czyli pewnie robisz to, bo wiesz, że to Tobie w jakiś sposób służy (w jaki?
i przestało bolec jak wziolem o 11 to do tej pory mnie nie boli, wiecie po co to pisze??
Finito.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

własnie wróciłam z Rudy Sląskiej to tak odemnie 100km,wczotraj była tam niesamowita nawałnica,samochody zatopione(facet mowił mi ze miał wode w aucie siegajacą do samej kierownicy).Ludzie sie w nocy budzili i pomagali ratujac auta.Jadac tam lało dzisiaj do samych Katowic z przerwami . [link widoczny dla zalogowanych] jego rodzina tez nie wierzaca nawet starzy rodzice...
pewnie ze te bole sa normalne w srodku przeciez wszystko sie zmienia macica rosnie dzidia rosniewiec nic dziwnego Natomiast jak się dużo je przy tabletkach, to i się grubnie, a jak się grubnie, to rosną także piersi - proste jak konstrukcja cepa ja miałam piaskowanie i lakierowanie w poniedziałek. Dziś odbieram po południu wynik i wszystko będę wiedziała, a może prawie wszystko. Szybka decyzja i krótka wizyta w aptece. [link widoczny dla zalogowanych]
dostosuj wielkość porcji do apetytu. tych kolorowych nie mają w rozmiaże 42 ;/ ;/ i to jest problem xDD ale mi sciągają z wawy bo tam mają.. Ona perfekt włada fransuskim i dzieki temu krąg jej klientów poszezra sie o tych fransucko języcznych. to naprawde prowadzi tylko i wylacznie do depresji... a, no i oczywiście jestem na antybiotyku, dostałam też lek o nazwie EXACYL który jest dobry na krwawienia. I dlatego musimy wziąść sie za siebie i coś zrobić żeby na j**ane ''CYCKI'' nam się zmiejszyły ale nie wiem co zrobić ;(;( pPOMOCY WIkama ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktoś może mi coś doradzić???
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam miec Bytomiu.
[link widoczny dla zalogowanych]

ale warto naprawde wlosy po tej regeneracji sa naprawde zaj**iste
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciezko tak samej,ale powoli sie przyzwyczajam :] Choc strasznie brakuje kolezanki, chodzby jednej
[link widoczny dla zalogowanych]
gggg czy to twoje usta?bardzo ladne ale troszke nierowne tzn gorna warga albo mi sie wydaje
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam Cię serdecznie ,
Meggyn,

Zastanawiałam się na modelem Orbitrek Hop-sport HS-55 [link widoczny dla zalogowanych] -hs-55e-elite-hop-sport-i3179973294.html Ale obawiam się trochę tej firmy... [link widoczny dla zalogowanych] MOze ktos, kto DSH robil, napisalby wiecej na ten temat?
Witam!!! Natomiast Turccy mieszkający w Europejskiej części chodzą zwyczajnie nowocześnie ubrani, zwyczajnie się zachowują, jeżdżą samochodzmi, prowadzą własne firmy ( często są to sklepy, a raczej salony odzieży lub restauracje czy kawiarnie bądż hotele). z czarnej farby do włosów trudno jest zejśc ale nie jest to nie możliwe!Da się zejść do naturalnego koloru,potrzebny jest tylko dobry fryzjer,który podejmie się tego trudnego i pracochłonnego zadania.Dobrze,że znalazłaś taką fryzjerkę.Mam nadzieję,że wszystko będzie ok i wrócisz do naturalnego koloru Poinformuj nas na forum jak idzie powrót do naturyi o efektach farbowania odrzadzam SZCZERZE!!!!!!!!! Dzisiaj totalnie przegięłam z jedzeniem,masakra,szkoda pisać. [link widoczny dla zalogowanych]
dziekuje za wyjasnienie ale watpie jak to jest mozliwe dobrac odpowiedni kolor i ze faktycznie nie byloy widac.. witm wszystkich wielbłądów jestem z wami nrka Nie powiem Tobie,jak wygląda sprawa okres a operacja - najlepiej o tym rozmawiać z lekarzem,nawet w ostatnim momencie pytać!!!Nie o takie rzeczy w szpitalu pytają! nic tu nie czytalem oprocz tematu.. bo skoro masz takie problemy z kośćmi to powinnaś mieć inną metodą wydłużaną nogę..np przez wiórki (czy jakoś tak), bo wydłużyć powinnaś, przy tak dużej różnicy.. Wchodzę na stronę modelmed i nigdzie nie mogę znaleźć cennika. Ostatnio odkryłam 2 sposoby:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A mieszkasz w samym Turynie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zawsze przerażał mnie widok starszych pań, które mają zdeformowane barki - jeden (ten, na którym noszą torebkę) wyżej od drugiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak myslicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam do Ciebie też pytanko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nerwicę !
[link widoczny dla zalogowanych]
ochhh do sprzatania zakamarkow nastepnym razem kogos wynajme!!

Tak w ogóle to ja mam 20 latek... [link widoczny dla zalogowanych] nono i ja go troche podszkolę w języku
pozniej napisze jak wyszly pozdroffka Teraz najczęściej układam je na dyfuzor, do układania stosuję piankę. Jak Ci nie przejdzie to idź do lekarza. tego tygodnia? Przepraszam za błędny ale juz poźna pora. [link widoczny dla zalogowanych]
przecież każda kobieta się maluje itp... to sa trudne chwile i bolesne,ale czas leczy rany ,te sercowe,psychiczne i fizyczne i zanim sie obejrzysz znow bedziesz starala sie o dzidziusia...tego wlasnie ci zycze.... Póki co trzymam się wersji 20 g wegli. Hej tez bym chciała info o tym kursie w Elite warto? Chcesz to sobie robisz i tyle... Hej!!!Jest tu ktos....Dzien 3trzeci sie zaczal,waga 3kg mniej jest super oby tak dalej.Kawka juz wypita,zaraz wcisne w siebie te jaja i byle do nastepnego futru.Odzywajcie sie dziewczyny...Czy juz nikt nie stosuje tej diety...Pozdrawiam wszystkich!!! Zpobaczymy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale...
Zdanie , że choroby rodzą się w umyśle uważam trochę za zbyt śmiałe i może trudne do obronienia.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wszystkie Depeche Mode
Forum DBGifAf Strona Gwna -> Sprity Postaci
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin